حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید.
خوش آمدید
بخاری برقی نیکو بخاری برقی نیکو

بخاری برقی نیکو

گرم کردن محیط خانه در فصول سرد سال از جمله مسائلی است که همه مردم با آن رو به رو شده اند و در این مواقع انتخاب بین برندهای مختلف و اعتماد به آن ها کار بسیار دشواریست. محصولی که بتواند در عین کیفیت بالا دارای ظاهری زیبا و مناسب نیز باشد .
بخاری برقی نیکو با حداقل توان 600 وات و حداکثر توان 1800 وات به شکل کلاسیک، دارای کیفیت ساخت فوق العاده بالا، طراحی زیبا و شکیل، با رده انرژی ++A و مصرف کم انرژی همراه با بازده حرارتی بالا طراحی شده است تا محیطی گرم و مطبوع را در فصول سرد سال برای شما عزیزان فراهم کند.

این بخاری برقی دارای المنت های سفالی یا سیم پیچی های فلزی است که این سیم پیچ ها با داغ و سرخ شدن تولید حرارت می کنند. لازم به ذکر است که این دستگاه به دلیل نداشتن شعله حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می تواند بدون کاهش میزان اکسیژن، گرمای مطلوب و مناسب را ایجاد نماید.

بخاری برقی نیکو دارای یک پنل با سه کلید کنترلی و چراغ نشانگر داخی روی بدنه دستگاه می باشد، که جهت روشن و خاموش کردن المنت های بالا، پایین و وسط به طور مجزا کاربرد دارد.

صفحه فلزی به کار رفته در این بخاری به عنوان منعکس کننده حرارت در پس زمینه المنت ها موجب کارایی و بازده حرارتی بیشتر دستگاه گردیده و فضای وسیع تری را پوشش می دهد.

سیستم ایمنی این دستگاه شامل دکمه توقف عملیات یا کلید ایمنی قطع کن اتوماتیک می باشد که زیر بدنه دستگاه تعبیه شده تا درصورت واژگون شدن ناگهانی و احتمالی بخاری به طور خودرکار خاموش شده و از بروز آتش سوزی جلوگیری کند.

این بخاری با میزان پوشش دهی گرما تا 50 مترمربع، وزن 1 کیلوگرم، ولتاژ ورودی 220 ولت و ابعاد 20×30×47 از محبوب ترین و کم مصرف ترین محصولات گرمایش خانگی می باشد.

 

مشخصات
برند نیکو
مشخصات انرژی ++A
خصوصیات ترموستات ایمنی
سیستم ایمنی دکمه توقف عملیات
قابلیت نصب زمین
تنظیمات حرارت سه مرحله ای
ابعاد 20×30×47 سانتی متر
ولتاژ ورودی برق 220 ولت
میزان پوشش دهی 50 مترمربع
حداقل توان گرمایشی 600 وات
حداکثر توان گرمایشی 1800 وات
وزن 1 کیلوگرم