حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید.
خوش آمدید
کی بریم پیک نیک؟ کی بریم پیک نیک؟

اجاق گاز های مسافرتی Orgaz

اجاق گاز مسافرتی اورگاز _ رنگ سبز

از قدیم الایام تا به امروز، سفر و پیک نیک، همراه همیشگی خانواده های ایرانی بوده است و یکی از اعضای جدانشدنی این طبیعت گردی ها، گاز پیک نیکی یا اجاق گاز های مسافرتی هستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کالاهای کاربردی، با هدف استفاده آسانتر، دچار تغییرات شدند، که اجاق گاز های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مدل های قدیمی تر این نوع گاز ها دارای ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری بودند بطوری که حمل آنها کار نسبتاً دشواری به حساب می آمد. اما در مدل های امروزی، سبک و قابل حمل بودن این محصول از اولویت بالایی در بین تولیدکنندگان برخوردار است.

اجاق گاز های مسافرتی اورگاز، نسل جدید گاز های پیک نیکی هستند که مشکلات مدل های قدیمی تر را نداشته و کیفیت بسیار بالایی دارند. این اجاق ها از برند اورگاز و ساخت کشور ترکیه هستند و همچنین دارنده نشان استاندارد CE اروپا نیز می باشند.

از دلایل خاص و با کیفیت بودن این محصول می توان به قدرت گرمایش بالا و بدنه بالایی استیل آن اشاره کرد.

ابعاد اجاق گاز مسافرتی اورگاز _ رنگ زرد

گاز مسافرتی اورگاز با داشتن پیچ تنظیم حرارت، امکان انتخاب حجم شعله مورد نظرتان را به شما می دهد. همچنین با ابعاد 19×۱۲×۱۲ سانتی متر و وزن 500 گرم، جزء اجاق های سبک محسوب شده و قابلیت حمل آسان و بی دردسر را برای شما عزیزان فراهم می کند.

محفظه قرارگیری کپسول

همچنین این محصول دارای محفظه ای برای قرارگیری کپسول گاز بوتان/پروپان 190 گرمی در بخش زیرین خود می باشد. برای جایگذاری کپسول کافیست بخش پیچشی بدنه پایینی را بچرخانید تا جدا شود، سپس کپسول را نصب کنید و به راحتی از این اجاق مسافرتی استفاده‌ کنید.

اما ویژگی های اجاق گاز سفری اورگاز تنها به مشخصات فنی و کیفیت بالای آن ختم نشده بلکه ویژگی های ظاهری بسیار چشمگیری نیز دارد.

این گاز ها با ظاهری بسیار زیبا و شکیل در چهار رنگ قرمز،آبی،زرد و سبز در بازار عرضه شده و مخصوص خاص پسندان می باشد.

در مجموع از اجاق گاز مسافرتی اورگاز جهت پخت و پز، گرم کردن غذا و گرمایش محیطی، در هنگام نبود امکانات لازم، استفاده می شود و در بین محصولات هم رده خود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

مشخصات
 برند   Orgaz  
 کشور سازنده   ترکیه
 وزن   500 گرم
 ابعاد   19×۱۲×۱۲  سانتی متر 
 قابلیت نصب   زمین،روی میز
 رنگ ها  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز
 نوع سوخت   کپسول 
 توضیحات سوخت  کپسول یک بار مصرف بوتان/پروپان 190 گرمی
 ویژگی  پیچ تنظیم شعله_محفظه قرارگیری کپسول