حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید.
خوش آمدید
بهترین همراه سفر هایتان! بهترین همراه سفر هایتان!

اجاق گاز های مسافرتی PR

اهمیت سفر و طبیعت گردی از گذشته تا به امروز برای همه انسان ها مشهود بوده است، چرا که هیچ چیز مانند آن نمیتواند باعث رفع خستگی و گشایش روح گردد، اما اینکه ابزار مناسبی را برای آسودگی خاطر در مسافرت و طبیعت گردی انتخاب کنیم نیز مسئله بی اهمیتی نیست. ابزاری که به واسطه آن به طبیعت آسیبی نرسد و انجام کارهای مورد نیاز در مسافرت یا کمپینگ ها را راحت سازد.

اجاق گاز های مسافرتی pr در دو نوع مختلف که تفاوت این دو در دارا بودن کیف سامسونتی میباشد، به طوری که یکی از انواع این محصول دارای کیف همراه سامسونتی از جنس پلاستیک فشرده شده است که به راحتی باز و بسته شده و حمل محصول را بسیار آسان ساخته است ، همچنین محافظ خوبی برای آن میباشد. و اما نوع دیگر داخل جعبه لمینتی قرار دارد.

این اجاق گاز های کاربردی با ظاهری بسیار زیبا و شکیل در سه رنگ مشکی، قرمز و نارنجی عرضه میگردد و متقاضیان این محصول بر حسب سلیقه میتوانند انتخاب کنند.

در صورت در دسترس بودن، این اجاق قابلیت متصل شدن به گاز شهری را دارد و در غیر این صورت توسط کپسول گاز استوانه ای میتوان آن را روشن کرد. لازم به ذکر است که این محصول دارای قفل کپسول و پیچ کنترل حجم شعله نیز هست که به شما قابلیت تنظیم شعله بر روی حرارت مدنظرتان را می دهد.

ابعاد اجاق گاز پی ار

اجاق گاز های مسافرتی pr با ابعاد 8×28×34 سانتی متر و وزن 1500 گرم امکان حمل راحت را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

روش استفاده:

برای استفاده از این محصول، ابتدا لازم است کپسول آن را جایگذای کنید.

برای انجام این کار، دربی که در سمت راست اجاق قرار دارد را باز کرده و کپسول را نصب کنید، بطوری که شیار روی کپسول در امتداد قفل آن قرار گیرد. این قفل مانع از چرخیدن کپسول می شود.

پس از نصب کپسول، اهرم قفل کپسول که بر روی بدنه اجاق قرار دارد را نیز به سمت پایین می کشیم سپس با چرخاندن پیچ تنظیم شعله تا انتها، فندک این محصول جرقه زده و در نهایت می توانید میزان شعله موردنظر خود را انتخاب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

اجزای اجاق گاز مسافرتی پی ار

این محصول مناسب برای مسافرت،کمپینگ،کوهنوردی،طبیعت گردی و استفاده در منازل و اماکن عمومی و خصوصی دیگر میباشد.

 

مشخصات
برند پارس رگولاتور(pr)
مدل کیفی_لمینتی
نوع گاز کپسول_گاز شهری
خصوصیات جرقه زن _ پیچ تنظیم شعله
ابعاد 10×22×28 سانتی متر
قابلیت نصب زمین _ روی میز
وزن 1500 گرم
وزن پستی 1600 گرم

برای تماشای ویدیوی معرفی این محصول به لینک زیر مراجعه کنید :

https://www.aparat.com/v/eyJUD