حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید.
خوش آمدید
بخاری تابشی ps-700 بخاری تابشی ps-700

بخاری پاسیو تابشی

بخاری تابشی برند اورگاز مدل ps_700، ساخت کشور ترکیه،با بدنه ساخته شده از ورق آهن به رنگ کوره ای، یکی از پرطرفدارترین وسایل گرمایشی مخصوص فضای باز می باشد.

این محصول با قابلیت نصب روی زمین بصورت ایستاده، دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد، اما ویژگی های این بخاری تنها به مشخصات ظاهری آن محدود نشده و مشخصات فنی بسیار قابل قبولی نیز دارد.

بخاری پاسیو ps_700 شامل دو مدل کپسولی(LPG) و گاز شهری می باشد. شرکت سازنده، مدل گاز شهری را برای مکان هایی که به شیر گاز شهری نزدیک هستند طراحی کرده اند مثل انواع آلاچیق ها و یا یک بالکن در منزل. اما بخاری مدل کپسولی، با داشتن جایگاه نصب کپسول در قسمت پایینی بدنه و دارا بودن حفاظی برای محافظت از کپسول، قابلیت قرارگیری در تمام فضاهای موردنظر شما را دارد. برای استفاده از این مدل، پس از جایگذاری کپسول، یک رگلاتور به دستگاه وصل می کنیم، شیر کپسول را باز کرده و با وارد شدن گاز به مشعل دستگاه، توسط فندک موجود در بخاری، گاز را مشتعل می نماییم. لازم به ذکر است که فندک موجود روی بدنه محصول، توسط باتری کار می کند و برای نصب آن، فندک را چرخانده و بیرون می کشید، سپس باتری جدید را جایگزین باتری قبلی می کنید.

این بخاری دارای رفلکتور یا منعکس کننده ای به قطر 82 سانتی متر نیز هست. از آنجایی که سیستم گرمایشی این بخاری بصورت تابشی بوده، در ابتدای هیتر، کلاهکی چتری از جنس آلومینیوم به منظور جلوگیری از هدر رفتن گرما، قرار داده شده است که وظیفه منعکس کردن پرتو ها به سمت پایین را به عهده دارد.

بخاری چتری با ابعاد 220×82×82 سانتی متر، قدرت گرمایش 40 هزار وات و پرتاب گرما تا شعاع 5 تا 10 متر، از قدرتمندترین بخاری های چتری موجود در بازار است.

این محصول با داشتن سیستم ایمنی دربرابر آتش سوزی و حسگر گاز، امنیت شمارا در مواقع خطر و واژگونی بخاری با قطع جریان گاز، تضمین می کند. همچنین با دارا بودن 3 حالت تنظیم شعله، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا اندازه شعله و میزان گرمایش دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

یکی از دیگر ویژگی هایی که این بخاری را با دیگر بخاری چتری های موجود در ایران متمایز می کند، کیفیت ساخت آن می باشد. همانطور که پیش تر گفته شد، این محصول توسط کشور ترکیه ساخته شده و دارای بالاترین کیفیت ممکن می باشد. یکی از برتری های واضح این مدل در جنس توری اطراف شعله بخاری می باشد. در اکثر بخاری پاسیو های تولید شده،جنس توری بسیار بی کیفیت است، طوری که ممکن است پس از مدتی کوتاهی، توری آب شده و از بین برود. این اتفاق به آن معناست که مشتری علی رغم پرداخت مبلغی بالا، از کیفیت خوبی بهرمند نمی شود. اما بخاری چتری های برند اورگاز، با وجود توری ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ و روکش کرومی، آرامش خاطر را با داشتن خریدی موفق و باکیفیت برای شما عزیزان فراهم می کند.

 

در مجموع، این بخاری بهترین انتخاب برای گرمایش محیط هایی نظیر کافی شاپ ها، روف گاردن، بالکن منازل، آلاچیق ها، رستوران ها، باغ ها، تالار ها و ویلاها بخصوص در فصول سرد سال می باشد.

نکات مهم:

  • این بخاری برای فضای باز طراحی شده، به هیچ عنوان در محیط های بسته از آن استفاده نکنید.
  • حداقل فاصله 1 متر از بالا و کناره ها را با بخاری رعابت کنید و هیچ چیزی در این فاصله قرار ندهید.
  • از قرار دادن بخاری در فضاهای اشتعال زا بخصوص فضاهایی که در آن گازوئیل یا هر ماده منفجره دیگر وجود دارد، شدیداٌ خودداری کنید.
  • برای محافظت از بخاری در برابر باد و طوفان، پایه آن را با پیچ به زمین متصل کنید.

 

مشخصات
برند و کشور تولید کننده اورگاز orgaz، ساخت کشور ترکیه
جنس بدنه ورق آهن با رنگ کوره ای
قابلیت نصب زمین
سیستم ایمنی ترموکوپل
ابعاد 220×82×82 سانتی متر
تنظیمات حرارت  شعله سه حالته
انواع

گاز شهری _ کپسول گاز

شعاع پرتاب گرما 5 تا 10 مترمربع
قطر رفلکتور 82 سانتی متر
میزان مصرف 3200 گرم/ساعت
توان گرمایشی 40000 وات
وزن 20 کیلوگرم

برای تماشای ویدیوهای معرفی،مقایسه،نقد و بررسی این محصول به کانال آپارات پیکی مارکت مراجعه کنید :

https://www.aparat.com/Peaky.Market