حساب کاربری لطفا وارد حساب خود شوید.
خوش آمدید
شعله افکن همه کاره! شعله افکن همه کاره!

سرپیک شعله افکن طلاساز

سرپیک شعله افکن طلاساز،ساخت مشترک دو شرکت پارس رگولاتور و آویژه صنعت، محصولی بسیار کاربردی است و میتوان گفت که مناسب برای هر آدم فنی میباشد. این محصول هم در منازل و هم در کارگاه های طلاسازی استفاده میشود و در دو رنگ قرمز و سرمه ای به بازار عرضه می شود.

این محصول با ابعاد 3×3×25 سانتی متر و وزن 230 گرم، بسیار سبک  می باشد و قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می کند همچنین یکی از ویژگی های بارز این سرپیک شعله افکن داشتن پیچ کنترل حجم شعله است،که توسط آن می توانید میزان شعله موردنظرتان را انتخاب کنید و به راحتی از آن استفاد کنید.

این محصول که معروف به شعله افکنی همه کاره است ، برای لحیم کاری اتصالات لوله نیز استفاده میشود و همچنین کاربرد بسیاری در صنعت جوشکاری دارد.

سرپیک شعله افکن طلاساز توسط گاز مایع قابل استفاده است و همچنین دارای سرشلنگی است که امکان اتصال آن را به کپسول بیست کیلویی فراهم می سازد.

از کاربرد های این محصول میتوان به برداشتن زنگ زدگی پیچ و مهره، آب کردن لوله های فلزی یخ زده، کندن رنگ و بتون و روشن کردن ذغال اشاره کرد. این ابزار همچنین مناسب برای ساختن طلا ، وسایل سرگرمی ، کاردستی و مدل سازی میباشد.

مشخصات
 برند ها  آویژه صنعت و پارس رگولاتور
 جنس  پلاستیک فشرده _ سرشعله برنجی
 وزن  230 گرم
 ابعاد محصول  3×3×25 سانتی متر
 ابعاد بسته بندی  3×12×27 سانتی متر
 نوع گاز  گاز مایع
 خصوصیات  پیچ کنترل حجم شعله